2010. október 18., hétfő

Gyümölcsleves, mint otthon

Most olyan gyümölcslevest próbáltam készíteni, amilyet otthon szokott édesanya. Volt cseresznye :P és gondoltam, most nem vaníliás pudingot teszek, hanem valami pirosat. Épp epres volt, de itt inkább a szín volt a lényeg. Tettem bele narancsot, banánt, almát is. Úgyhogy az íze megvolt. Azt viszont nem vettem figyelembe, hogy ez más puding volt, vagyis itteni puding. És az keményebb szokott lenni. A leves pedig olyan jó krémleves lett :P Vagyis nem annyira folyékony (ahogy édesapa szokta mondani: ha megfordítod a tányért, nem folyik ki, annyira nem folyékony :P ). És akkor egy kép róla:

2 megjegyzés:

Klári B. írta...

ja... de biztos finom... en az itteni pudingbol is altalaban csak felet teszem bele, mondjuk a terfogattol fuggoen. :)

Borzási Márta írta...

Ez a képösszeállítás nekem nagyon tetszik. Gratulálok!
Ha olyan ízletes, akkor biztos karamellkészítéssel kezdted ezt a levesfőzést. Akkor nem csodálom, hogy ízlik Efinek.