2010. július 26., hétfő

Vasárnapi ebéd

Megérkezve a mi kis otthonunkba, vasárnap készítettem ebédet. Levesre még nem futja a tudásom, tehát a standard rántott húsra gondoltam. Reggel főztem krumplit és gombát. A gomba túl kevés volt. Érdekes, hogy mikor megfő, annyira összemegy... Vagyis nagyon összemegy.
Délben elkészítettem a krumplit (kicsit elfőtt, de nem baj :P). Nem tudom, hogy nevezik ezt, de finom volt. Valami tábi-féle krumpli volt ez is, ahogy a gomba is.


A krumpli meg is volt, nekifogtam a húst sütni. Nagyon jól sikerült. Finom, puha csirkemell :) Efinek nagyon ízlett. Ez volt a tálalás:

Ja és vettünk savanyú uborkát. Az nem maradhat el :D
Hogy is minősítsem ezt az ebédet... Nevezzük sikernek :) (azon kívül, hogy mondjuk a gombából elment volna több is...)


És a desszert sem maradhat el, néhány gyümölcs összevágva, kis fahéjjal, és mivel nem volt más joghurtunk, hát barackosat tettünk rá. Finom sütivel (mondjuk teasütivel vagy Efi kedvenc kalácsféléjével) nagyon finom. Mármint finom volt :P

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tubickaaaa, erre csak annyit tudok mondani, hogy: huuuuuuuuuuuuu.
igen.:P:)

Borzási Márta írta...

Gratulálok az első ebédedhez! Mondtam én, hogy fog az menni, csak főzni kell és kész az ebéd!:)