2010. augusztus 9., hétfő

Almamorzsa (applecrumble) :D:D

Üdv a hozzá-kevésbé-értő fertályról :)

Na szisztok,
gondoltam én is beszólok, nehogy már valakinek úgy tűnjön, h csak dísznek vagyok itt...:P
A múlt nap folyamán ketten maradtunk itthon a nővéremmel (úgyértem ketten a főzniértők közül :P), így ránk hárúlt pár konyhai dolog (is).:) A részletektől eltérve csak annyit még, hogy anya beszólt közben, hogyha már Johanna rak-egy-kis krumplit, akkor én is praktikázhatok egy keveset, példáúl egy kis egy-kettőre-meglesz süti által. Na és így született meg az első Almamorzsám. :)
Ja és mivel kb egy fél perc alatt lett lehadarva nekem telefonon a recept, kissé összegabalyodtam a dolgokkal (mint lenni szokott)... de azért minden ok.
Almamorzsa a'la Mürützke

Hozzávalók:
-300 g liszt
-egy margarin (az asszem 250 g)
-egy marék cukor
-jó-pár alma :)
-egy vaníliacukor
Elkészítés:
A lisztet, margarint és a két cukrot összegyúrjuk, legjobb esetben morzsás formában marad (ami nálam bersze nem jott be, úgyh adagoltam még neki egy kevéske lisztet). Az almát felaprítjuk és lerakosgatjuk a porcelán/jénai tál aljára, majd rárakjuk a liszt-cukor-margarin keveréket. (olyan lap formában, főleg ha nem sikerűl a morzsaforma :) ).
na és egy jó félórát, míg meg nem pirul a teteje, hagyjuk a lerben 190 fok alatt. :)

Jó étvágyat, Tubickám, és a sógornak is, persze.
ja és jöjjenek a képek :))))




ja és... a szoszt kifelejtettem....
de az csak szimpla puding csak nem fél liter tejjel, hanem egy literrel. naaagyonn finomm :DDD ja és ez az edesanya szep szosz-porcelanja :)


na éés véégül egy kép Tubic és Efi, csak nektek, csak most :))))))))))):

2 megjegyzés:

Dóczi Tábita írta...

Jaj, ez olyan jól néz ki :D Nyami... Csak így tovább, hugi!
Köszi ezt a Gedis-képet, jól esett :)

Borzási Márta írta...

Gratula Mimikém! Nagyon de nagyon finom volt ez az almamorzsa. El is fogyott hamar. Másik nap már újat lehetett készíteni:)

Na látod, hogy a te kis családod se fog csak pizzán élni:)...