2010. augusztus 20., péntek

Fókusz: MUFFIN és ÉN :) és a többiek...:D

Éééljen!! Íme az első tuti-egyedűl-csináltam muffinom!:))))

tudom, te már szaki vagy ebben, de azé leírom, na...:P

Na jöjjön előbb a recept, aztán az elkészítés..:D

R.:

-20 dkg margarin

-fél kiló cukor

-4 tojás

-2 vaniliacukor

-2 sütőpor

-1 csésze tej

-fél kiló liszt

-ízesítések: csoki/cseresznye/banán/puding..stb

-kicsi-kicsi ecet :D


Na és akkor:

szépen összekeversz (a jövendőbeli turmixoddal:D) mindent, kivéve a tejet, a lisztet, az ízesítéseket. Aztán azután hozzáadod a tejet, megint összekevered, és végűl a lisztet is. Na és akkor szépen kirakosgatod a muffinformákba. Én nagyrészét csokival csinláltam (nyáámi-nyáámi) és a közepébe is raktam, de fő, h a tetejére sokat tegyél. Ha pudingot teszel, akkor is a közepébe, és így a banánnal meg a cseresznyével is.

Na és a híres képek is:











na és most egy kis folytatás az előző bejegyzésnek... sikerképek a család aprajairól :)))):











na hát, bocsi, ha kicsit sok volt, de egyiket sem hagyhattam ki...:) csak nézni kell :->

2 megjegyzés:

Dóczi Tábita írta...

Jo kis muffinok ezek :D Szivesen megkostoltam volna egy parat beloluk :P

Hat ez a Babo olyan, mint Peter kicsi koraban :D Na meg persze Krisz sem log ki a sorbol :) Nagy cuppanost mindegyik orcajara! :D

Borzási Márta írta...

Hát igen, ezek a muffinok épp jókor és épp jóra, nagyon finomra sikerültek. Sok vendéget megörvendeztettek:)

És ezek a fiúúúk, ezek igazi fiúk!