2010. augusztus 23., hétfő

A híres kekszszalámi :)

Sajnálom, Johanna, nem tudtam a te recepted szerint készíteni :(, mert nem volt pontos: azt írtad, hogy 1,5 margarin vagy vaj - de 1,5 mi? 250 grammos margarinból? Nem tudtam eldönteni, na meg ott volt az a visszataszító nagy szám: 1,5 kg keksz. Hú, az írtó sok lenne nekünk... Abból 4 rúd is simán kitelne... Kérlek, javítsd át a bejegyzést, aztán majd kipróbálom azzal is, ahhoz nem kell tej :D és keményebb is...
Tehát kerestem egy másik receptet, azt hiszem a mindmegettéről, talán ez volt az... nem tudom pontosan már: http://www.mindmegette.hu/kekszszalami.recept. Csak én már megvettem a másfél kg kekszet, úgyhogy nekifogtam összetörni. Mikor megvolt 55 dkg, akkor láttam, hogy milyen sok... Tehát ezt a receptet átszámoltam 55 dkg-ra, hogy semmi ne vesszen kárba. Így sikerüt két szép hosszú rudat formázni. Egy bajom volt: lassó voltam és a keksz egy kicsit megpuhult, mire mindet kiraktam... Ezért a hűtőben állt. Egy hét alatt meg is ettük ketten :P Sok volt, na... :P



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez vicces:))...legalabb volt desszert es nem kellett megint csinalni;)....es nagyon jol neznek ki;)

Borzási Márta írta...

Hááát kérem szépen, hogy te milyen kreativ vagy még a konyhában is! Több receptből egyet, s még ráadásul sikerült! Öröm nézni ezeket a képeket!

Johanna írta...

Bocsi, Tubic, csekkolom a receptet, tudom, hogy már amikor gépeltem, akkor feltűnt vmi, ezért gondoltam, javítok rajta, s szerintem a javítással még jobban elrontottam... :) Ez van, de megnézem újra...