2010. augusztus 1., vasárnap

Az egyetemisták slágere : Keksz-szalámi

Hozzávalók: 25 dkg cukor, 2,5 dl víz, 1,5 margarin vagy vaj, 3 k kakaó, 1,5 kg keksz. (Nincs ilyen jó román kekszed, sajna! :)

Elkészítés (habár biztos tudod): A cukrot és a kakaót jól eldolgozzuk, majd felengedjük a vízzel. Ezt a szirupot 6 percig főzzük, majd hozzáadjuk a vajat.
Az apróra tördelt kekszet beleforgatjuk a szirupba addig, míg egészen felissza, majd celofánba tesszük, és rúd alakúvá formáljuk. Belecsavarjuk a celofánba, és hideg helyen állni hagyjuk legalább 1 napig.

1 megjegyzés:

Dóczi Tábita írta...

Tényleg nincs :( Annyit nézegettem ezeket a kekszeket itt, ilyen-olyan tea-kekszek meg minden... Aztán egyszer elhatároztam, hogy az egyiket megkóstolom, hát megvettem egyet. És képzeld, pont jót vettem, hasonlít az íze :D Úgyhogy lassan tervezgetem a keksz-szalámit is :) (de csak a muffin után :P)