2010. augusztus 7., szombat

Az én sonkanélküli kukoricás cukkinim...

Annak ellenére, hogy soha nem ettem ilyet, és nem tudtam, milyen íze kell legyen, elég finom lett. Ja, és meg kell említeni, hogy csak egy szelet sonkam volt, azt tettem bele :P Na de tettem bele egy kis paprikat is feldarabolva, hogy színesebb legyen. Efi bevallotta, hogy ez nem az ő kedvence :P de egyszer érdemes volt kipróbálni :)
Úgy volt, hogy épp volt cukkinim, talán aznap vettem, és mikor megláttam, hogy van egy jó recept, muszáj volt kipróbáljam, ha már nektek is annyira jól sikerült, otthoniak! :D
Ja, és legalább a kép róla jó :P

7 megjegyzés:

Borzási Márta írta...

Ügyes! Bevallom kellett keresnem egy keveset a cukkinit, de most már látom:) Szép kaja, az biztos!

Borzási Márta írta...

Meg kell adni, Efi sokat kibír, mármint sok próbálozást ezen a téren... Ezért most neki gratulálok! :)

Dóczi Tábita írta...

:P Annyira rossz lehet? Pedig finom volt, nekem ízlett :) És már el is fogyott :P

A cukkini pedig a legalján van, azért nem látszik annyira. :)

Borzási Márta írta...

Tábitám, dehogy lett rossz, csak én vagyok ügyetlen, hogy nem találtam hirtelen a cukkinit:) Ráadásul még ötletes is vagy(ami nem újság), tettél piros paprikát, hogy egy kicsit feldobd:) Csak így tovább! Más férj még ennél többet is kibírt.. (Jusson eszedbe édesapa idetaláló viccei:))

Johanna írta...

Nagyon jó kép, az illata is jó lehetett, az íze pedig már mellékes, de szerintem nem lehetett rossz, mégha nem is volt benne sonka. Az itteni nekem nagyon ízlett, és Mürücke is ette. (Csak édesapa nevezte újításnak...:)

Borzási Márta írta...

Most már Édesapa azon morfondírozik, hogy eddig csak egy személy újításait kellett túlélje, de ezután, most hogy mind a hárman-négyen hozzáfogtunk(igaz, hogy eddig is ügyködtetek a konyhán, csak nem ilyen intenzíven)...mi is lessz vele...:)

Dóczi Tábita írta...

Hát igen, ilyen a férfi-sors, ha nem ő főz :P

Efi azt mondta egyszer, hogy Piroska is mindent rajta próbált ki ilyen téren, úgyhogy ő már belejött ebbe :D Szegényke, most megint kísérleteznek rajta...