2010. augusztus 7., szombat

Az én apple crumble-em :)

Nana, ez már hamarabb ment, és tettem bele banánt!! Csak ki akartam próbálni, hogy milyen íze van más gyümölccsel is. Aztán kicsit túl édes lett, mert a banán mégis csak édesebb. És lett egy kis leve :P Az elején megijedtem, de rájöttem, az csak a banán miatt van. Na meg aztán a banán megbarnult, de a finom ízét nem veszítette el, ez a jó. :) A vaníliaöntet pedig pótolhatatlan :) Főleg, ha hideg :)


És higgyjétek el, hogy ez Efi-stílusú kaja, amint látszik a következő képen is: felét már meg is ettük, pedig csak a délután készült :P

2 megjegyzés:

Borzási Márta írta...

Ügyes, te nem vársz sokat, máris hozzá fogsz! Gratula! Jól néz ki!

Johanna írta...

Nem csak Efi eszi ezt ilyen könnyen, hanem más is, hidd el! :)))) Láttad volna Mürückét! Meg Kriszéket...